Chamonix 2018-08

CHAMONIX MINI UTMB           

Mini UTMB to najdłuższy z biegów dla dzieci.
Jego trasa ma 1800m.
Kiedy weszłam na start zaczęło padać, a gdy zaczął się bieg, zaczęło lać.
Kiedy biegłam pod drugą górkę zaczęło być bardzo ślisko.
Kiedy zbiegałam z tej górki było ciężko nie zjechać na tyłku.
Mi się udało nie zjechać na tyłku, ale dużo osób na nim zjechało.
                                       

CHAMONIX MOJE WAKACJE 


Pierwszy
dzień po przyjeździe.
  Pojechaliśmy na lodowiec, bo kolejki linowe były nieczynne.

 Drugi dzień po przyjeździe.
 Poszliśmy w góry i przeszliśmy 9,8 km, 800m przewyższeń .



 Trzeci dzień po przyjeździe.
Poszliśmy do małpiego gaju gdzie przeszliśmy przez zieloną trasę.


 Czwarty dzień po przyjeździe.
 Odbiór numerów i start mini UTMB.



Piąty dzień po przyjeździe.
Odpoczywaliśmy po zawodach i poszliśmy oglądać pamiątki.


Szósty dzień po przyjeździe.
Kibicowaliśmy Słoniowi i weszliśmy na górę.

Siódmy dzień po przyjeździe.
Poszliśmy kibicować pierwszym zawodnikom z biegu na 300km i na 170km.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Londyn 2023 -01

Singapur 2022 -08

Neuschwanstein 2019-06